igår o idag

Gårdagen var hur bra som helst. Jag o Jacke ställde klockan o gick ut på en morgonpromenad som visade mig lite mer av Haga än jag tidigare sett.
Efter det så bestämde vi oss för att åka ut till Bergafjärden och njuta av det fina vädret, vi åt lunch, solade och badade - det var hur härligt som helst även fast de va riktigt kallt i vattnet! :)
Ett bra avslut på dagen blev de med jordgubbar o glass här hemma hos mig på bakgården.. Och för att göra oss av med lite kalorier så hoppade vi studsmatta och jag skratta så ja trodde ja skulle kissa på mig! :D

Idag har jag jobbat och efter det va ja på stan en sväng med Johanna, blev en fika på Charm och bestämmelser gjordes inför kväll - det blir bio!
I eftermiddag har jag dammsugit o plockat lite här hemma, bara myst för mig själv, tvättat o sett ett One tree hill avsnitt.

Nu anländer Jacke när som helst så nu ska jag göra mig iordning!

Ha en underbar kväll mina vänner!



Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: madde

saaakeli va ni e snygg!

2008-07-09 @ 21:39:50
Postat av: mli

Och jacke reklama för jibex såklart ;P Haha

2008-07-09 @ 23:13:20
URL: http://mlish.se
Postat av: mli

Jajemen det gör de!

2008-07-10 @ 09:27:59
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0