Beach Tranviken

Blev beachen idag och de va kanske hur skönt som helst! Jag, Jacke, Nicke Stattin o Johanna drog ut på Tranviken o solade, kanske hur underbart som helst! Känns att de e sommar :)

Nu på eftermiddagen så grillade jag o Jacke lax - det var hur gott som helst med kokt potatis o romsås till! :)
Jacke är o spelar lite fotboll nu med grabbarna o jag tänkte ta o ta itu med mig själv, typ vaxa benen o sånt som man i princip aldrig orkar göra.

Jobbar 7 dagar nu från imorgon i ett sträck sen e jag bara ledig 2 dagar innan ja jobbar igen. Det känns lite tungt.. Fast på sätt o vis känns de skönt att jag jobbar mycke nästa vecka eftersom Jacke börjar jobba i Karlsborg på måndag igen. KOmmer bli ett rent helvete att vara utan han nu. Och alla tycker att de ska gå så bra eftersom han kommer hem på helgerna.. Men nej, de känns inte alls bra! Det va jobbigt innan sommaren, kan tänka mig att de blir tyngre nu när vi är vana att vara med varandra 24/7. Hualigen, börjar kännas nu att de e nära... särskilt med tanke på att jag jobbar. Kanske ska försöka få ledigt typ på söndag eller nåt iaf..vi får se...

Ha en bra kväll! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0