Sverige

Borde ju alltså nu uppdatera er lite om läget antar jag..

Igår anlände jag alltså hit till Sverige, Sundsvall.. Jag va döslut efter att bara ha sovit sammanlagt cirka 3 timmar av 34 möjliga. Sååå, man fattade väl kanske inte riktigt vad som hände.. Och än idag tror jag inte att jag fattar.

Känns som jag är här o hälsar på, att jag åker hem till Jeppis om en vecka typ.. så därför känne rjag mig lite stressad över att jag ska hinna träffa så många o sådär.. precis som det varit förut när jag varit hit o hälsat på. Men det är väl bara att försöka inse att inte stressa o att jag hinner träffa alla massor av gånger mest hela tiden.

I tisdags städade jag ur min lägenhet, Petra o Ingela kom o hjälpte lite o sen for vi på kaffe. När Ingela sen bar sig iväg hemåt så började de kännas lite konstigt när man skulle säga hejdå.. Sen kom Mackan o hämta massa grejer o efter att man sagt hejdå till han så kändes det riktigt tungt, då kom tårarna.. Sen en liten stund senare var det dags att säga hejdå till Petra o även de kändes väldigt tungt.
Igår spenderade jag tid i Vasa med Sonja, Madde o Jessi.. det kändes konstigt men ändå var man så snurrig i huvet så man på nåt vis ändå kanske inte alls fattade att nu dröjer de innan vi träffas.
Jessi hade annars en klockren kommentar när hon körde mig till båten "känns som man ska iväg o avliva sin hund", det fick mig att skratta massor så läget kanske blev lite lättare. Men att säga hejdå, att förstå är inte lätt.
 Det bästa är väl att säga "På återseende".. då kanske de blir lite lättare.

Idag ska jag iaf skicka min ansökan till skolan, sen ska jag till skatteverket.. sen ska jag träffa min kära syster Johanna o hon ska väl kanske komma hit o äta middag. Annars tänkte jag inte göra jätte mycket idag. Kanske ringa på nå jobb o sådär.
Idag borde också min dator som jag fått av pappa anlända och mina kartonger med mina grejer får jag väl hit också.

Annars ska jag bara va "hemma".. om det här nu är "hemma" vill säga.. Jeppis o min lägenhet är nog ännu det som jag vill kalla hemma..


Nu ska ja städa lite o duscha o sånt sen ner på stan. Hörs!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Jessi

jag saknar min doggis:) hoppas du har de bra! krama

2008-01-31 @ 21:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0