Söndag

Idag är alltås söndag och jag har mer eller minde sovit hela dagen. Var upp vid 14 o visade lägenheten men sen gick jag nog o la mig igen. Är så trött o skulle kunna sova hur mycket som helst, why is that?

Ikväll kom Mackan hit med en stor kartong o de va gulligt av han! Jag behövde den verkligen så.. Men nog ska jag ändå ti butiken här imorgon o fråga om dom har nån stor kartong så kanske jag helt kan lägga bort en av de som jag packat nu. För den som Markus kom med är nog i princip redan full. Och då har jag inte packat något mer än tidigare egentligen.

Imorgon ska jag också träffa Sonja, vi pratade om nå bowling eller nåt vilket sku va riktit skoj skoj!

Nu ska jag snart på jobbet! See ya!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0