Solsken

Vaknade kl 14 och flög upp ur sängen då jag såg solens strålar försöka pressa sig in genom mina persienner. Solsken! WOW, något vi inte sett i Österbotten på länge! Så jag drog på mig massor av kläder o tänkte att jag till varje pris måste ut. Jag tog med mig min bok o gick ut på balkongen o satte mig för att njuta av strålarna o den friska luften. Där ute satt jag sen o läste i en hel timme.. tills jag blev påmind om att jag egentligen just vaknat o var hungrig o borde äta frukost.

Nu sitter jag här o försöker printa ner nåt vettigt utan att egenltigen ha något vettigt att skriva (som vanligt).
På nätterna på jobbet kommer jag alltid på en massa funderingar o teorier som jag gärna skulle dela med Er men dom lyckas alltid susa iväg innan jag hunnit mig hit till denna plats av skriverier..

Så i denna brist av vettiga ord så ska jag in i duschen o börja göra mig iordning innan Petra anländer till stan och vi ska göra mer eller mindre hälsosamma uppköp inför den kommande ICKE vita helgen här i staden Jeppis!

På återseende!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0