Saturday

Vad kan man skriva idag?
Idag är jag slö.. och det är mitt alldeles egna fel. Jag o Petra förtärde väldigt mycket alkohol igår, antagligen alldeles för mycke. Men trots detta så har vi faktiskt idag varit på fotboll, sett JBK-NIK och de va ju kul att se lite fotboll även om Ingela fick en boll i huvet o jag o Petra va så slö så man hängde väl kanske inte med i matchen så mkt.
Sen har jag varit på stan o handlat lite, fyndat en tröja för endast 5 euro så jag känner mig rätt nöjd.

Vill ni veta nåt om gårdagen?.. tjaaa... finns inte mycket att berätta, vi vart jätte fulla.. Petra föll framstupa o slog i huvet men klarade sig rätt hyfsat med lite blåmärken i pannan o några skrapsår, jag viftade med kortet o diskuterade alkoholmängder med bartendern, Petra o jag spelade biljard med pojkarna, Petra skulle spela ut sin egen lagkamrat, och jag lyckades faktiskt träffa en boll, sen hällde jag ut en shot över en kille (inte meningen, jag tyckte bara han skulle dricka), sen blev det tjaffs, jag blev anklagad för saker som ja inte vet vad de handlade om, och jag blev lessen o grät massvis, ringde o väckte stackars Sonja, sen for vi ti Korv-Görans på hemvägen as usual. Och sen har jag också förstått så mkt att vi i princip var ensamma ute o de va ju kul!

Jaaa, som sagt, idag är man inte jätte pigg så nu tror jag att jag borde försöka äta nåt o sen lägga sig o vila en stund innan de e dags att börja festa igen. Hualigen vilken tung dag det blir imorgon! ;P

Hejdåå!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

Jag ÄLSKAR dig!

2008-01-28 @ 11:49:12
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0