Natt

Det är nu natten o egentligen borde man kanske sova .. men som den nattuggla man blivit så är man säkert vaken en stund till och fundera över livets alla underligheter eller nåt annat som är misnt lika viktigt att fundera över nattetid så man egenlitgen ska sussa.
Ikväll har mamma hållt mig sällskap i luren då jag varit uttråkad..hon har spelat poker o jag städat o egentligen har vi inte pratat så mkt med varandra utan mer med oss själva. Men det är underbart att ha henne så nära som ända in i örat.. och de ska bli dubbelskoj o komma hem o surra med mamsen igen, helst dygnet runt =)

Så som ni läste så har flytt-städningen börjat och det känns skönt, det är ju faktiskt ganska kul o städa egentligen om man tänker efter lite.. Kul o se hur rent de blir o känna hur gott de doftar! Egentligen då man tar lite varje dag så kommer det i slutändan att kännas som att de inte va så mkt ändå. Ojoj, där kom min höga intelligens fram o ville visa vad den kan.. haha...

Under mitt telefonsamtal väckte mamam mina poker-nerver... då de va så jätte längesen ja spela nu, flera månader tror ja. Så lite pokerspel har det blivit ikväll också men jag tappade intresset då dom visade filmen "Vingar av glas" på tvn o den e ju faktiskt rätt bra! Kom också på att för mycket poker för mig o för långa tråkiga tuneringar är inget som ger mig nåt alls, jag lessnar bara o går all in så ja förlorar allting.
Det brukar va mycket roligare då man e hemma hos mamma då vi sitter där vid varsin dator o spelar i samma rum, det är härligt de! kan man sitta o diskutera med varandra hur man ska spela eller inte spela..

Jaja nu ska jag spendera ännu lite tid med favorit serien Californication o sen lär jag ska läsa lite Dan Brown.. men sen då måste jag verkligen sova!
För imorron äre tidig väckning och på morgondagens schema står:
tvättstuga,
morgonpromenad,
solning,
packning,
kaffe med Ingela
o senare kaffe med Bella..
sen ska jag jobba också imoron natt.

See ya!






Alla ni som missat denna serie måste helt enkelt se den! Hur skön som helst!


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: A

Hej My! ska du fara tibaks ti sverige för evigt nu? KRAAM

2008-01-23 @ 00:44:21
URL: http://minaia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0