Fredag

Nu har jag än en gång startat upp en blogg här på blogg.se, får se hur länge ja orkar denna gång!

Nu är de helg o inatt har jag tagit igen massor av missade timmar i sömn. Hela 12 timmar har jag sovit och det känns mycket bra idag! Vaknade o tänkte att idag ska jag iväg o sola o försöka satsa på så mkt frisk luft som möjlit. Tyvärr såg jag ut genom fönstret o möttes av snöstorm, snöslask eller vad ni nu vill kalla de. Så de e bara att vänta o hoppas på att de lugnar ner sig så ja kan sticka iväg.

Nåt man kan klaga över är att min förkylning kommit tillbaka. Nu rosslar halsen o jag kan inte riktigt prata. Nu har jag ätit en vitöksklyfta och ska dricka massor av varmt så kanske de blir bättre. För man måste nog försöka bli frisk så snabbt som möjligt eftersom jag tänker va frisk till imorgon!

Imorgon ska jag med mina älskade vänner till Pedrinas o äta i Kokkola, det är jag, Sonja, Jessi, kanske Madde o Ingela. Och jag ser hemskt mycket fram emot de! Kan ni tänka er va roligt de ska bli! :) Och god mat dessutom! Tänkte att jag den här veckan inte ska äta så kraftig eller så mkt mat eftersom vi ska dit o äta. Men de va ju inge svårt eftersom jag jobbat en del den här veckan o då blire ju inte att man äter särskilt mycket.

Ja, annars så kan jag berätta att om 3 veckor så befinner jag mig i landet Sverige, staden Sundsvall. Det känns ganska overkligt måste jag säga, särskilt med tanke på att jag inte just packat nånting o allt är så ouppklarat här hemma i Jeppis. Så mycket små intriger i denna lilla stad som bara krymper mer o mer för var dag. Jag skulle nog vilja att allt e lugnt då man far, att allt känns bra, att man lämnar den här stan med ett rent hjärta och ett gott lynne.

Nåjaaa, nu ser de ut som att de lugnat ner sig där ute!
See ya!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0