Flyttlådor..!?

Ikväll har jag lite smått börjat packa.. men så fick ja ett mess av pappa, så nu kanske jag måste ha ordentliga STORA flyttlådor ändå så att de bara blir 2 eller 3 stycken på sin höjd.  Och dessa flyytlådor som är så stora o stadiga o som ja vet exakt hur dom ser ut har jag ingen aning om vart jag ska hitta. Har frågat mig runt i denna stad o sökt på internet o allt möjligt, men nej, icke.. inte i jeppis.. kanske i kokkola eller vasa som närmast.. blääää....

Och jag som börjat packa lite smått redan.. o dom här kartongerna ja fick från jobbet skulle de bli många av märker jag.. för jag har redan en full nu o i den är de bara några böcker o "kontorsmaterial" som ja kallar de..
Hur ska detta gå? Nu ångrar jag mig.. jag flyttar ingenstans...bläää

Ljuset ikväll var att Bella ringde o ville fara på kaffe! Då blev ja glad. Sen gick vi på Apoteket o inköpte medicin så man ska bli frisk nån gång.
I detta Bella-ljus så kom herr M gående förbi och jag blev så ställd så jag hälsade inte ens, visste inte om de va tillåtet, om han ville de.. men han hälsade på mig så då hälsa ja nog tillbaka. Sen kändes det som att tiden stannade några sekunder o ja va tvungen att fråga Bella om det verkligen var herr M som gick förbi. Hon själv var inte säker då hon tyckte han hade förändrats så mkt.. så vi kanske hadd fel..


nåjaa, vi ses!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0