Det fartfyllda dygnet

Denna natt har jag varit mycket aktiv, egenligen mer än aktiv och jag är mäkta stolt över mig själv! Har hunnit med bra mycket mer än vad alla måsten säger. Nu har jag precis kommit hem från jobbet, svidat om till täckbyxor o fleecetröja för nu ska jag ut o promenera med Sonja! Det konstiga är att: Jag har jobbat inatt, varit vaken snart ett dygn o är inte ens lite trött.. det är helt Jäkla Fantastiskt! :)

Idag är dagen då jag ska umgås med mina kära vänner o bara njuta av deras närvaro! Vi ska vistas lite i staden Kokkola, äta gott på resaturang o sen lite shopping! Och jag hoppas på kaffe också för annars kanske jag däckar, nån gång lär man väl bli trött antar jag..

Inatt ringde Nina till mig vilket var roligt! Hade inte alls väntat mig de då jag hade fått för mig att våran vänskap var helt lagd på is. Men hon ringde o ville försöka på nytt, som att vi hade nåt förhållande :) Men en vänskap är ju visserligen som ett förhållande! Jaja, de va iaf rolit och positivt överraskande att hon ringde o vi får ju mer chans att träffas nu när ja flyttar hem.

Yes yes, Kyllä kyllä, Ja ja, Nu ska ja just fa! Så see ya!


Me and my Crew!

Madde, Jessica, Sonja o Jag på Nyår!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0