Almost there..

Nu är det nära! Helgen är nära.. nu har jag bara en natt i jobb framför mig sen börjar den efterlängtade helgen! Imorgon har jag lyckats övertala Petra att hon ska komma med ut så vi tänkte ta en riktig "krogrunda" i detta stora Jeppis o fa till Netti, Friends, Diiva o Stads.. Det är beprövat en onsdag o då gick de ju hyffsat, vi hittade festkompisar o fixade efterfest till klockan 7 på morgonen.. sen efter nån timme for Petra på arbetsintervju o hon fick jobbet så detta är något som måste göras om! Och nu är det ju på en fredag det ska prövas så hur bra blir de inte då?

Sen har vi den underbara lördagen på kommande. Solarium, fotboll o sen utgång med mina flickor står i planeringen! Kanske också ett bodycombat pass med Ingela? Jaaa, det blir nog så bra så bra! Jag tror att den här helgen blir helt enkelt fabulous! Det enda jag inte ser frame mot med löradgen är melody konstigt nog. Men det är väl för att ja börjar tröttna på dessa samma nunor hela tiden - varje lördag! Därför ser ja nästan fram emot melody mer imorgon än på lördag. Men som jag skrivit tidigare. Får jag ha mina tjejer med mig o ett dansgolv med musik så är jag nöjd! Ännu mer nöjd sku ja va om dom sku spela nå bra musik men de ha ja nog inte så höga förhoppningar om!

Idag ringde annars min fars sambo o sa att mina grejer inte åker nånstans nu o att pappa sku ringa åt me på söndag då de kommer hem från florida så sku vi komma överens om nåt då med den här flytten. Stackars pappa satt bara o hosta i bakgrunden o då ja prata med han förra veckan så lät han faktiskt rätt förkyld, hualigen va trist för han. Åka på semester till Florida i 3 veckor o bli sjuk.

Nu måste jag ringa Bella o se om de blir nå simmas imoron, sen ska ja jobba..
. Hejdåå!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Nina

simmas?

2008-01-26 @ 03:27:58
URL: http://nonna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0