vilken härlig eftermiddag!

Stressade mig ner på stan, träffade syster Johanna! Sen mötte vi upp Nina o hennes mamma, dom 2 underbart roliga människorna! Kul o se Nina även om de känns som vi typ träffades igår.
Fika på Café Afmidor blev de o de va ju trevligt !

Sen åkte Johanna hem o även Ninas mamma. Jag o Nina tog en raid upp till Britta's o hälsa på Britta. Där kom vi på idén att dra hem hit o kolla på hockey så det gjorde vi!
Kändes bra o ha Nina här.. =)

Imorgon är det tidig uppstigning som gäller då jag ska va på stan innan 8:30.. tandläkaren, arbetsfömedlingen o sen ego.. efter det blire hem o duscha o greja innan min kära syster Johanna kommer hit o umgås en stund.

Sen hoppas jag på att kunna få va en hel kväll med Mr J om han har tid och lust med det, annars får han väl skaffa sig tid o lust med de! :P

På lördag blire utgång, först kommer Nina hit o sminkar sig o donar med mig innan vi ska till gogumman Mlis inflyttningsförfest.. =) Blir säkert hur nice som helst att få umgås med mina 2 tjejer o massa annat folk! Great mate!

Nu blire väl sussa. Gonaatt!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0