Soon very soon

Snart så dyker min Mli upp o de ska bli nice! Kul o va me Mli en kväll måste ja säga! :)
De va så längesen vi riktigt pratade o sådär o man har väl egentligen inte så mkt koll på vad som händer i varandras liv så därför blir de nice med en helkväll me världens bästa Mli!

Annars idag så tycker jag de ha varit värsta slödagen hittills. Fattar inte vart tiden yckats tagit vägen. Jag har läst nån tidning, löst lite sudoku, ätit mat o sen nu har ja varit ute på en promenad med Britta o Bosse. Annars ha ja inte gjort mer o jag steg ju faktiskt upp tidigt imorse. Jag har inte ens kollat på tv eller nånting. En underlig och seg dag som gått åt till ingenting.

Blir förmodligen en bra kväll iaf, har lyssnat mycket på Petter igår o idag för att ladda upp lite inför hans uppträdande ikväll! Soo nice!


Jepp jepp, nu tror ja att ja ska dricka lite kaffe så ja inte blir så trött senare ikväll.

Ha en bra kväll alla!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0