Snart helg, jipppi!

Vi börjar med gårdagen.

Jobb 16-21, min första kväll på jobbet och det gick faktiskt riktigt bra, tror som sagt att ja kommer trivas riktigt bra där! Härlig personal och nu har man nästan träffat alla gamlingar också! Det känns skönt iaf att jobba, kanske få lite struktur i vardagen och få slita lite, känna att man gör något vettigt.

Efter jobbet igår kilade jag iväg till Ego o sola.. sen åkte ja hem till syster Maria o Anders o hälsade på en busig och energisk Elektra. Jag o syrran surrade o surrade tills klockan började närma sig 1 o vi båda satt o gäspade ikapp. Sen vart det att åka hem för mig o ja somnade nästan på stört.

Idag tog jag mig faktiskt upp vid 9 igen även fast ja kände mig hur slut som helst. Nu är jag ledig ända till måndag och det lovar jag att det känns riktigt skönt! Men vad ska man göra dessa dagar nu då?
Idag ska jag kanske träffa Angelica iaf, kanske ta en fika eller nåt o surra lite! Låter nice tycker jag :) Sen kanske ja ska träffa Johanna när hon slutar skolan - blir också bra!

Imorgon blir det tidig väckning, ska va hos tandläkaren kl 8:30 och sen ska jag på arbetsförmedlingen kl 9:30. Efter det tänkte jag hinna till Ego o sola o träna innan mamma anländer till staden. ooooojojoj va ja saknar min mamma - ser verkligen fram emot att få träffa henne! Då ska jag krama om henne ordentligt! Älskade mamsen.
Sen kommer ju också Mr Jacksson hem imorgon - jipppiii!
Idag anlände Nina till stan så får väl se om de kanske blir en fika eller nåt med henne imorgon eller kommande dagar.
Och på lördag har Mli inflyttningsförfest som man ska vara med på tänkte jag. Får se om jag dricker nåt eller inte men det lutar helt klart mot Inte. Kanske en cider eller nåt men sen får de väl va bra. Man måste väl inte va packad jämt?

Ja det blir en bra helg och många bra dagar tror jag!

Nu ska jag duscha o höra av mig till Angelica. Vi hörs folket!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0