sleep well

Kvällen har varit lugn.. va på Britta's o åt god mat.. sen hem, drack kaffe o åt Riesen me papps. Sen ha han kollat på hockey o jag nåt avsnitt av One Tree Hill. Dessutom har jag hängt tvätt o packat för imorgon och diverse annat plock.
Imorgon när jag slutar ska ja träffa kära syster Johanna.. vi ska på stan o leta present åt Britta.. Sen mat på stan innan vi båda ska åt olika håll o träna. Blir en bra dag me syrran :D

Vad som händer i helgen har jag fortfarande ingen aning om. Emilie den svikarn ska ju till Piteå.. men klart ja unnar henne de å.. Iofs så ska ja väl få umgås med J nånting så jag ska väl va bra nöjd ändå :) Tanken gör mig iaf rätt nöjd..

Nää, nu måste jag gå o lägga mig om man ska orka nåt imorron.. Lär väl va halvdöd imorgon kväll..

Nepps knäpps, Godnatt!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0