Professionell.. vad?

Jaa, jag undrar vad man ska ta o bli proffs i? Att gå på krogen kanske, det känns så nu iaf. Men jag vet inte om det är nån direkt bra karriär i detta så jag tror jag skippar de.

image39


Igår blev man ju iaf full, inte sådär lagomt utan ett snäpp för full och idag undrar man vad man faktiskt höll på med igår.. men huvudsaken man lever o ingen e arg idag o alla mår bra vilket så verkar vara fallet :)
Jag vet egentligen inte vad jag kan skriva om gårdagen.. vad innehöll den? Förstås mig o Carolin som var huvudingrediensen.. sen innehöll den dans, slipsknutar, bugg, "givande" diskussion på gatan med okänd äldre man och sen också J och nån kompis till honom.
Ja, jag vet inte, det var en lyckad kväll tycker jag iaf! Vet inte om Carolin kände sig särskilt road men jag vet inte ja.. vi kan ju hoppas att hon hade någolunda kul iaf =)

I've been awake for a while now
You've got me feelin' like a child now
Cause everytime I see your bubbly face
I get the tingles in a silly place

It starts in my toes
And I crinkle my nose
Where ever it goes
I always know
That you make me smile
Please stay for a while now
Just take your time
Where ever you go



Ikväll äre ju utgång igen med Emilie, det känns mest bara overkligt eftersom man låg i sängen till 14 ungefär o då ville man fortfarande inte stiga upp egentligen.. de va ju så mysigt under täcket..
Jepp, men anyway, så blire säkert bra ikväll å! :D Ska ju va med go Mli så de blir säkert bra :) Och dessutom har jag ju lovat - girls night out ikväll så =)

Jepp, dags o göra sig iordning kanske...


Här finns de bilder från igår:
http://sweetie.bilddagboken.se




Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0