Petter, berätta vart du kommer ifrån!

Gårdagen var bra! Ja o Mli började här, sen skjutsade min pappa ner oss på stan till en inflyttningsfest. Där var de massor av folk o god stämning o de blev bara mer o mer folk under kvällens lopp.
Gick mot stadshuset vid 23:30 o då va ja stressad, livrädd att missa min kära Petter. Dessutom hade ja börjat mått dåligt då ja druckit vin efter alla cider. Anyway, vi hade tur för tjejen som vi va på inflyttningsfest hos fixa så vi fick gå i "VIP" kön o kom in före alla andra, mycket nice! :D
Där inne så var det fullt med folk, helt helt galet! Jag banade min väg så långt fram mot scen ja kunde komma o faktiskt "mutade" mig längre framåt vilket visserligen funkade :)

Dj Sleepy kom ut på scen, sen också Petter o Miki. Dom kördelänge o jäkligt bra, det var otroligt vilket drag de va på scen o på golvet! Jag var totalt euforisk och näst intill gråtfärdig stundom, helt underbart! :)
Senare dök AFC upp på scen o de va ju hur grymt som helst. Jaa, hörrni, det där va helt klart allt man kan tänka sig.. han körde inte bara nån enstaka låt utan dom körde i säkert nästan en o en halv timme, så jäkla nice!

Det blev en sväng til Oleary's också, men där va de rätt dött måste ja säga.. Inte alls samma drag som på stadshuset.

Idag då? Joo, de e fint! Jag slutade ju dricka vid 23 igår så idag mår man ganska prima.. Tog ett varv förbi Subway inatt på vägen till Britta's o de känns faktiskt nice även idag. När ja kom hem drack ja några glas vatten.

Summa summarum av kvällen var att de va en perfekt kväll, inte för full, jäkligt bra spelning av grabbarna, härlig förfest, bra människor och sen dessutom var stadshuset imponerande.


Jag kommer senare att uppdatera min bilddagbok men de kanske dröjer en stund för det är lite knas me internet på in dator.
Jag tog ju ändå 275 bilder igår varav 198 typ va på spelningen :P

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

Haha, jävlar vad bilder du knäppte ;P

2008-02-03 @ 19:47:45
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0