oooh jaa!

Gårdagskvällen var helt okej. Syster Johanna kom hit.. duschade o greja.. sen kom storasyster Maria o hämta oss.. skjutsade oss till A ovanför IP. Där kollade vi på film med A och J... Jag o Johanna jade haft en lång dag o somnade stundom. Men de går ju de också =) Filmen var väl halvbra men de kanske va för att man inte alls hängde med i handlingen. Jaaa, vid 2 så fick vi skjuts av en annan A hem till Skönsmon..
Det var iaf super mysigt o va med syrran och J.. jag låg med benen över J och typ lutad mot syrran. Söta personer på var sida om mig - njutningsbart!

Jepp, nu ska ja o syrran på stan.. kanske Britta också? =)

Sen ikväll ha Mli lovat mig utgång - o då vill jag dansaaa... Sen har också J sagt att ja ska få träffa han idag o de hoppas jag verkligen för annars kommer ja sakna han så mycket eftersom han åker imorgon igen.

Shake it baby o ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Mli

Som sagt, bara jag som fattades ovanpå dig ;D

2008-02-23 @ 14:03:48
URL: http://mlish.se
Postat av: Björn the man of broken dreams

INTE DÅLIGT HÖRRYUDU! =D

2008-02-23 @ 18:48:41
URL: http://besegraren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0