No Way

Det är nästan så jag tänker att jag absolut inte kan avslöja om min dag för er.

Visserligen va ja grymt duktig som steg upp tidigt imorse o allt, men vad spelar de för roll när man sen ändå inte får särskilt mycke gjort?

Okej, jag o Britta va till Ams o där skrev ja in mig o fick en massa papper med mig hem osv. Sen åkte vi till Birsta, Britta köpte skor o vi slog ihjäl lite tid där innan vi åkte till Brittas son m. familj i Bergeforsen.
Vi kom hem därifrån vid 13:30 tiden kanske o då gick ja o satte mig här framför datorn.. Försökte se ett One Tree Hill avsnitt men somna på stört! Sov lite mer än 2 timmar o vakna när de va matdags.

Efter maten till nu ha ja jobbat stenhårt för att lära mig hur man ändrar utseende på denna blogg o annat diverse som man surfat iväg på då på samma gång.
Nu borde jag gå o lägga mig så man kommer upp i tid imorgon.. men Why?

Allvrligt, No Way att jag tänker fortsätta va arbetslös! Bored!

Imorgon blire jobbsökning på allvar!

Natti Natti. Och du, jag saknar dig!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0