Niiina, Ninni, Nonna!

image43

En bild på Elina, Nina o mig.. dom 3 hårdaste brudarna.. eller nåt ;P

Nina ringde mig nyss, hon är nu i Norrland - har tagit sig bort från 08 träsket en stund! Jag ska få träffa henne redan idag och det trodde jag kanske inte.. Känns så jäkla nice! Ska bli härligt att träffa henne eftersom vi inte träffats på länge och dessutom surrar mest hela tiden, varje dag.
Elina anländer också till Norrland idag men om hon hinner träffa mig nåt innan hon åker tillbaka till huvudstaden är ganska oklart än. Men klart man hoppas på de! Även henne va de ju en evighet sen man träffade!
Life is good right now!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Nina



...den härliga tiden då vi faktiskt uppskattade varann, Saknar den här tiden.

Det kommer liksom på nå sätt stötvis.. då jag få sådan "jävlarannama" ..då jag så gärna vill att allt ska va som det va förut.

Men jag har ju "svikigt dig så,..inte ställt upp" (!?) Så såhär har du valt o ha det.

Men jag tycker det är trist. Alla tänker vi klarare med åren. Jag saknar dig iaf. speciellt ditt härliga skratt :)

KRAM!

2010-12-16 @ 01:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0