mot morgondagen

Imorgon börjar jag ju som jag skrivit tidigare och jobba. Efter jobbet tänkte jag sola lite o sen bara åka hem o vara hemma o njuta av att vara hemma...kanske se nåt avsnitt av nån serie eller nåt..
Det känns skönt att man ska upp tidigt imorgon o verkligen göra något.. inte bara kliva upp för att fundera över hur man ska spendera sin dag.

Idag har jag visserligen fått en del gjort, packat upp en del och städat undan en del. Försökt få lite av min egna ordning här på nåt vis. Även om det inte är lätt när man bor hemma hos nån annan. På sätt och vis saknar jag att ha mitt eget, att få ha min egna ordning, mina egna saker, mina alldeles egna rutiner med allt.. men samtidigt så är det jäkligt bra som det är och jag är hemskt tacksam över att jag får bo häs hos pappa o Britta. Det är liksom enklast så just nu.

På fredag har jag ju en kort dag.. bara till 13.. sen ska jag träna på eftermiddagen.. Helgen ser jag fram emot, även om jag inte alls vet säkert vad den bjuder på eller inte men jag har mina förhoppningar..

Nästa vecka blire väl ev. Bispgården om jag inte ska jobba nåt.. har ju inte träffat min kära mamma sen augusti och jag saknar henne även om vi pratar i princip varje dag. Och dessutom får jag ju förstås lite dåligt samvete över att jag inte pallrat mig upp dit tidigare. Min kära kära mamma.. skulle va så skönt att umgås med henne, dricka kaffe i morgonrock hela dagarna som så många gånger förr! Det är liksom våran grej de =)

Jaja, nu ska jag bara slöa en stund sen blire tidigt i säng.

Ha en fortsatt bra kväll alla :)

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Denise

Om du ska hem nästa helg måste jag få uppdatera dig om att det är nå festligt på Holmsta på lördagen, du kanske redan visste?
Vore väl roligt att skåla lite? :)

2008-02-20 @ 19:50:07
URL: http://dandersson.blogg.se
Postat av: Denise

Om du ska hem nästa helg måste jag få uppdatera dig om att det är nå festligt på Holmsta på lördagen, du kanske redan visste?
Vore väl roligt att skåla lite? :)

2008-02-20 @ 19:50:15
URL: http://dandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0