men allvarligt?

jaaa, allvarligt, vad är det frågan om?

Hela den här veckan har varit smått jobbig med tanke på Niklas bortgång o allt möjligt, men ÄNDÅ har jag kunnat SOVA som en stock. Jag har inte sovit såhär bra på länge..visst att jag haft lite halvsvårt att somna men när jag väl somnat har jag åtminstonde sovit..
Och de mina vänner är INTE vad jag gjort inatt! Först kunde jga inte somna, gick väl o la mig för tidigt.. sen har jag vaknat o vaknat o vaknat.. sen kl 04:30 lyckades jag inte alls somna om, jag försökte verkligen - låg i sängen till strax före 6 och då klev jag upp. Så nu har jag ätit frukost och hinkat kaffe i hopp om att hålla mig vaken idag.

Blir iaf ingen träning idag, det bara rinner ur näsan på mig nu på morgonen och jag nyser om vartannat - och dessutom är jag helt slut o på dåligt humör - så de e lika bra man låter bli!

Igår frågade min kära lillasyster om jag ska med på Kent nästa lördag och först tänkte jag säga nej, eller åtminstonde fundera till idag.. men allvarligt?? Vad är det att fundera på? I love Kent så varför skulle jag inte vilja gå på Kent?
Visserligen så jobbar jag nästa helg men de må väl va så då. Jag ska o se KENT, till varje pris! Yes! =)

image44

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Nina

Hej gumman!!
Vart de nått med J i kväll ?
Tänkte ang i morgon.. ska vi mötas upp i stan i morgon.. gå på bolaget oså.. sen fara hem till dig. Skulle vilja att du tonar mitt hår !?
puss o kram, ha en fin kväll. *love*

2008-02-29 @ 18:32:20
URL: http://nonna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0