Jamen Hår o Grejer!

Dagen har varit tjolahej bra! :D Har ju spenderat den me världens bästa Mli :P

Jaaa, ska ja berätta om min alldeles otroliga dag? Tjaaaa, först då! Ja då va vi till Mli's blivande hem, där plocka vi upp lite grejer o dona. Sen när vi inte kom på mer att göra där just då så gick vi ner till salongen o Mli börja klippa o färga mitt hår. Håret blev goodie goodie, jag är nöjd! Men hon surra nåt om att de kanske inte va helt färdig än men men..

Ja sen då? Jo då va vi döhungriga så då åkte vi till Birsta.. I Birsta åt vi bakad potatis på Charm o man blev mätt o belåten, även de väldigt goodie.
Vad mer? Hmm.. ja vi gick lite omotiverat omkring i nå affärer o kika men vi började nog va rätt slöa båda två o kanske inte jätte positiva till affärer o kläder o grejer just då!

Nu ska jag iaf dricka kaffe o liknande. Får se vad som händer later.


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0