Energi o irritation..

Först och främst tänker jag ta en sammanfattning av gårdagen som var hyfsat aktiv och därmed hann jag aldrig skriva nåt. Tidigt ut till Alnö, till Cizzi där jag umgick med henne o Odin, surrade, tittade i gamla skolkataloger o drack kaffe. Pernilla o hennes lille 3 veckor gamla Liam dök upp vid 15 o de va ju kul o se hennes lilla också. Så där satt vi - 3 nära vänner från barndomen, allting annorlunda fast ändå inte.
Sen blev de middag hos Eva o Johanna innan ja åkte in till Ego för träning. Det blev jam-dans och sen gymmet med Mli darlingen som faktiskt chockerade och dök upp vilket jag trodde att hon inte skulle göra ;P
Va hemma vid 21:30..dusch, fika o sen bums i säng.

Idag har jag en typ intervju eller nåt på Allégården i stan så ska väl åka om cirka en halvtimme. Och idag är jag full av energi trots att jag faktiskt inte alls sovit så jätte bra. Inatt har jag drömt om M igen..och drömmarna ger mig dåligt samvete.. vet inte exakt vad dom handlar om men dom får mig att må dåligt gentemot M angående att jag träffat J nåra ggr. Och det är så irriterande att känna såhär när jag vet att det inte alls finns nån anledning och att det absolut är dags att gå vidare nu och bara släppa allting.
Det är ungefär som att minnena är rädd att som ska tyna bort, att jag ska glömma alla minnen med M.. men det kommer jag ju inte göra, det finns inte en chans att jag gör de så varför plågas på det här sättet?

Ikväll vill min Mli att ja ska dricka med henne men allvarligt talat så vill jag inte alls, har ingen som helst lust o då är det onödigt. Skulle hellre ligga o kolla på en film o kanske komma i säng i tid.. Men jag hoppas dom får roligt iaf =)

Jepp, nu ska jag göra mig iordning lite.

Ha en underbar dag allesammans!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Mli

Blir ingen alkohol för mej med :P

2008-02-20 @ 09:30:58
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0