Den "great'a" dagen

Såå, jag va på stan.. där var det som vanligt - tråkigt! Träffade visserligen Linda.T som jag inte träffat på många år o det var kul o se henne o få veta att hon numera bor i Visby. Tjaaa, vad annars? Vet inte, befann mig på stan nästan 2 timmar o ärligt talat så tyckte jag att jag mest bara gick runt runt eftersom jag inte skulle ha nåt särskilt o det jag skulle ha hittade jag inte så de va ju som de va då. Men vin till min o Carolins kväll blev det åtminstonde :)

Nu ska jag bege mig en trappa upp o se vad familjen håller på med, sen är te väl att börja bege sig som gäller.



JAAA och Grattis syrran! Det var ju skoj att du fixade de, I'm so proud!


Jordin Sparks - Tattoo

Stop, admit that I'm wrong
And then change my mind
Sorry but I gotta be strong
And leave you behind

I can't waste time so give it a moment I realize, nothing's broken
No need to worry 'bout everything I've done
Live every second like it was my last one
Don't look back got a new direction I loved you once, needed protection
You're still a part of everything I do
You're on my heart just like a tattoo


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0