Caffe Latte

Just nu är jag grymt sugen på en sån här underbart god Caffe Latte


image31




Men jag kommer få nöja mig med en helt vanlig kaffe för de sa just min pappa till mig :) Vi satt ikväll efter maten o försökte kolla på film men jag somnade hela tiden så jag gav upp, satte mig vid datorn o spela poker iställe men de gick inte särskilt bra de heller så.

Sonja ringde mig ikväll! Det gjorde mig mycket glad.. Härligt härligt o höra rösten hennes. Det fanns så mkt man skulle vilja säga o berätta om men de får vänta tills hon flyttat till Sverige vilket är nästa vecka.. då blire inte lika dyrt att surra i luren! Oj oj, ,min kära Sonja!
Jag saknar nog att surra med folk o allt de där sociala som man ändå skaffat sig där i Jakobstad. Här känner man sig bara ensam på nåt sätt. Har ju tyo bara familjen o Emilie här i Sundsvall. Det är lite boring särskilt eftersom Mli typ jobbar o sådär.. o det gör ju inte jag som ni alla vet!

Ajaa, nu ska jag upp o dricka lite kaffe, hoppas man vaknar till liv snart o sen blire en pokerturnering! See ya!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0