vilken trött

Ja, Jacksson är seg idag och jag har varit vaken i 2 timmar, ätit frukost, sminkat mig o borstat tänderna. Snart kliver han kanske ujpp...hoppas.. för jag gruvar mig för ännu en dag då vi ska ut till hektiska Birsta. Det blir tredje dagen idag och jag ser inte fram emot de! Bara de att ja måste byta en tröja som pappa fick i julklapp o sen måste ja hitta en klänning till nyår.
Helgen ha annars varit lugn.. som sagt så ha vi varit på Birsta.. vi har också varit i stan.. men annars har vi bara varit hemma o myst.

Nu ska jag försöka stressa upp han ur sängen.. för idag hamnar vi i den förbaskade rusningstrafiken till Birsta igen- BLÄ!

Ha en bra dag!

jaa, en annan fråga, Vad ska ni göra på Nyår???

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0