update

Jaaa, nu är det bestämt, imorgon åker jag till min mor i Bispgården. Blir bra de o fördriva lite tid där, blir eventuellt en resa till Östersund också o hälsa på brorsan! Blir nice, se hur han har de!

Dagen har annars varit rätt bra.
Slutade skolan redan strax före 14 o de va ju skönt, nu har jag jullov till 14 jan. =) Har dock en del att göra under lovet, en kurs att avsluta och några uppgifter att plugga in. En hel del läsande borde jag också hinna med så man inte hamnar efter eller glömmer nånting.
Efter skolan träffade jag upp Anja o Stefan med flera på Charm. Sen åkte jag o Anja hem till dom när Stefan drog o jobba. Vi satt o surra en massa o lekte lite med kära Amadeus. Kul att surra med Anja, va längesen nu..

Nu är ja trött.. och ska sova för att få en ny dag.. en dag närmare Jackes hemkomst...

Ja så sjukt att tänka att jag om en vecka har Jacke i närheten. Det har ju gått bra det här..har ju fortfarande inte riktigt fattat att han är borta. Jag är ju i min bubbla jag! :)

Godnatt o sov gott folket!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0