träningsvärk och hår







Ja detta är dagens största ämnen!
Träningsvärk och hår.

Vi va ju som sagt ut igår, jag o Britta så idag är man faktiskt lite trött. Inte bakis eller så utan bara trött. Och bra är väl de, kan man snart gå o lägga sig så man orkar upp imorgon o sitta i skolbänken hela dagen.

Denna dag har iaf varit förföljd av den absolut värsta träningsvärken jag känt. Sitter jag länge blir jag stel i benen så jag knappt kan ställa mig upp utan att de känns som jag ska behöva bända benen till rakhet. Det är helt sinnessjukt kan jag lova. Och jag har svårt att få på mig kläder, armarna vill inte lyfta sig för som gör ont.. men inte så ont som benen dock.
Benen är värst idag, helt klart!

Har iaf spenderat några timmar med Mli i Haga idag, hon fixade mitt hår, färgade och toppade. Blev nice! Skönt o se ut som folk igen, utväxten var bara alldeles för hemsk! :)

Jaaa, fortfarande inget besked om hur de blir med Östersund.. men det lär väl visa sig.
Ska försöka få tag på mamma igen. På ett sätt skulle de va jätte skönt o åka upp nån dag o bara slappa.. samtisigt skulle jag vilja va kvar i stan o träna o försöka hålla igång med det några dar till innan man lackar ur passande till jul.

Hoppas iaf ni har haft en bra måndag!

PS. Nu är det bara en vecka kvar till min älskling kommer hem, JIPPI! :)





Hoppas faktiskt att snön ska hålla sig kvar.




Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0