Skööönt

Idag hade jag kvart samtal med min mentor och jag var faktiskt nervös, trodde inte hade de hade gått nå bra för mig på sista tiden. Och jag var säker på att mina tidigare VGn var ett minne blott. Men nej, mitt VG står sig och hon tyckte jag har gjort bra ifrån mig i det mesta. SKÖÖÖNT!
Jag sa dock till henne att jag inte kände mig nöjd med mina arbeten och att jag trodde jag kunde göra bättre ifrån mig men att de känns som nåt blockar mig. Då sa hon att jag förmodligen kunde ha nåt MVG om jag la lite mer själ i det hela. Men så ansåg hon också att jag inte ska lägga alltför höga krav på mig nu när det är en del runtom som att Jacke är borta. Hon tyckte inte jag skulle begrava mig i skolarbeten pga att han e borta utan snarare ta hand om mig själv.
Sound good.

Idag slog det mig dock att jag typ inte träffat någon på en vecka snart.. bara Maria en sväng i måndas. Men sen i fredas då ja först va hos Mli o sen hos Maria så har jag inte ens haft direkt nån kontakt med nån. Herregud, vad har jag gjort i en vecka? Jag brukar ju åtminstone prata en del med mina kompisar även om vi inte träffas.

Britta ringde i eftermiddag o fråga om jag skulle ut ikväll.. Mitt svar blev: "Ut ikväll?? Allvarligt, vad är de för dag?" Hon konstaterade att de är onsdag o att jag brukar gå ut på onsdagar ibland.
Men nej, icke.

Nää, nu vet jag inte vad jag ska göra... är ensam hemma och har tråkigt. Men hittar säkert på nåt skoj.
Ha en bra kväll!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: kajsa

Vin gratis smink!

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=165723

2008-12-11 @ 13:41:51
URL: http://kajsamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0