sådärja

Jaha, jag har tränat, duschat, ätit lunch, bäddat rent i sängen, tvättat o packat. Har hunnit med en hel del denna förmiddag. Mamma blev försenad, hon hade sovit länge. Så därför hann  jag med en del som jag inte trodde jag skulle hinna.
Har också pratat rätt länge med Sonja som faktiskt flyttar tillbaka till finland på söndag. Va konstigt.. jag skulle nog inte kunna göra så.. som nu.. skulle väl aldrig kunna flytta tillbaka till finland.. känns på nåt vis som att nu ha ja lämnat de bakom mig. Konstig känsla, för trodde nog faktiskt att jag nån gång skulle kunna tänka mig att flytta dit igen. Förstår iofs Sonja, det är hennes hem precis som detta är mitt hem.

Jaa, egentligen har jag inge mer att skriva. Återkommer väl när jag anlänt till mamma.

Hej svejs.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0