Ooops

Juldagen har passerat och det känns idag..Har precis fått i oss lite frukost för att kunna åka ut till Birsta snart..om Jacke är körklar förstås :)
Igår va vi först hemma hos pappa o åt middag innan det bar iväg till Johan där de va alldeles lagomt med folk. Jag o Jacke gick in mot stan för att kolla läget, om de va nåt ställe med lite kortare kö. Det var det inte, det var sjukt långa köer överallt och vakterna tyckte inte ens det var värt att ställa sig i dom efetrsom det tog sån tid. Trots detta så hade vi tur o komma in på Olearys, det är tydligen bra o hålla sig väl med vakterna där! :)
Var på Olarys till 2 ungefär sen tyckte vi att det fick vara nog med krogspringandet :) Max mat för 10 personer lyckades vi köpa och sen begav vi oss hemåt.

Det konstigaste med hela gårdagen var att jag glömde min mobil hemma hos pappa och jag kände mig väldigt tom o underlig när jag inte hade den med, kunde inte ringa till nån eller nånting. Så det gällde att hålla ihop med Jacksson hela kvällen! Ska hämta mobilen idag. Men tills vidare: Om ni verkligen måååse ha tag på mig får ni höra av er till Jacke.. ni som har numret tillhan vill säga :)


Nu ska vi bege oss, jag måste göra mig iordning.

Ha en bra dag folket!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0