only 7 days

Nu är det endast 7 dagar kvar så nu kan jag sakta men säkert börja stiga ur mitt tillstånd.
Vet inte riktigt vad mitt tillstånd är, men jag är inte mig själv.. jag är snarare bara själv, ensam.. fast inte omedvetet, eller? Jag vet inte, det har iaf varit 3 underliga veckor måste jag säga.

Idag är också sista dagen i skolan, sen är det Jul Lov! :D Det är riktigt längesen man hade jullov eller nåt lov i huvudtaget, känns weird.
Men idag har vi iaf Famakologi och det kommer dröja sig hela långa dagen.. til cirka 15:30 och efter det har vi Avslutning, vad nu det innebär :)

Inatt har jag sovit himla skönt iaf och det är skönt att kunna kliva upp ur sängen utan att känna sig som en föråldrad ungdom. Träningsvärken har gett med sig lite i benen. I armarna är den dock kvar men den är på nåt vis skonsammare än den jag hade i benen.

Ja, nu kurrar magen så frukost ska de bli innan det är dags att åka!

Ha en jätte bra dag ! :)


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Perfektion by Emma

- Tack va roligt att du gillar den.. Är nöjd med vinsten, absolut.

2008-12-16 @ 19:14:05
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0