jag är inte sån

Julen är över, allt är undanstökat.. Och hör och häpna- Jag hade en jätte mysig jul, jag tror faktiskt att jag njöt av den. Och det är inte nåt jag bara skriver för att man borde skriva, nej tro mig: jag är inte sån. Har sedan länge tillbaka dissat julen och tyckt den varit överskattad och orättvis, men igår tänkte jag inte en enda sådan tanke faktiskt.

Idag ska vi till pappsen, umgås lite med dom eftersom vi inte träffade dom nåt igår.
Sedan vad som händer ikväll vet vi inte. Jag ska börja med att få upp den underbara personen ur sängen så småningom. Men jag tänkte att han kan behöva sova ut lite.. så det ska han få göra, en stund till :)

Själv vet jag inte varför jag är så pigg och alert och vaknar som av en väckarklocka exakt efter 7 timmars sömn.. men det gör mig inget, känns bra att vakna tidigt och att sova på rutin igen.
Nu ska jag krama min älskling.. gruvar mig så inför den dagen han åker igen.. det är alldeles för bra att ha han hemma. Kan man sakna någon i förskott? Jag tror jag gör de..För jag saknar han även om han sitter alldeles bredvid mig. Har sånt stort behov av hans närhet just nu så jag känner mig inte som mig själv :)

Hoppas ni alla hade en bra jul!

Ett STORT GRATTIS vill jag också ge min rara vän Angelica som idag blir ett år äldre - hela 22 år ung :)
Grattis gumman!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0