hej hej hallå!

Ja herregud vad denna dag gått fort, jag har ju inte ens hunnit sitta här o skriva nåt...

Sov rätt länge idag, ändå till cirka 11:30. Vet inte hur jag ska lyckas vända tillbaka dygnet. Trodde jag skulle ha klarat de igår men de gick åt pipsvängen, satt uppe med pappa o Britta till efter 2. Trevligt va de iaf :)

Idag hade jag tänkt åka o träna o sen städa.. men jag satte igång med städningen först och är faktiskt inte klar än. Har golvena kvar.. men har åtminstonde rensat min garderob och lyckades faktiskt få iväg en stor påse med kläder. KÄndes skönt, även om det inte direkt syns i mina garderober. Dessutom luktar det gått av rengöringsmedel nu då jag tagit en grundlig omgång med dammtrasan i varenda liten vrå. Det är fasen jobbigt o städa :)
Eftersom detta tog så lång tid så skjuter jag på träningen tills imorgon, Ego stänger ju om en timme.. så hinner ju knappt dit.

Undrar om ja ska ta golvena nu då.. eller om jag kanske ska vänta med de till imorgon? Ingen aning... hmmm :)

Ska fundera på de.

Ha en bra lördags kväll!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0