Giv mig styrka

Hur ska jag orka denna lååånga dag?
Föreläsningar ändå till 16. Uscha va trist, i den kalla aulan. Hoppas det är nåt intressant.
Cellen, vävnader, organ... Låter intressant, right? hmmm..
Låg igår o hade sån ångest, jag kunde inte somna för jag visste att jag skulle upp till skolan idag. Men så låg jag o gjorde upp en plan. Jag ska ändra mitt schema lite så jag inte behöver kliva upp så tidigt varje dag hela veckan. Detta peppande gjorde att jag till slut somnade...men klockan var mycket =/

Mår inge vidare nu, tappat motivationen totalt till det mesta.
Jag är TRÖTT eftersom jag sover så uselt.
Jag är framför allt uttråkad.
Är osocial..till viss del iaf.
Och just nu klagar jag bara. Men det måste man få göra ibland.
 Är less på att leka fröken positiv.
Det är ett rent helvete mellan varven att Jacke är borta. Det drar ner mig och mitt humör så mycket.
Som att ständigt försöka simma sig uppåt och hålla sig vid vattenytan, hålla god min, positiv aura.
Det är enda sättet för att orka det här.
Men jag ska säga att det är jävulskt tråkigt mellan varven.
Och i det stora hela så klarar jag mig rätt bra. Sjukt.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0