Frisk luft och väta

Jag tog en promenad till Ica o hämta ut ett paket, kände vekrligen att jag behövde röra på mig o få lite frisk luft. Dock så blev jag totald dyngsur om fötterna och därmed jätte kall, lär inte va bra för min förkylning! Men de va skönt att ta en promenad iaf.

Ringde mormor idag.. de va skumt.. har inte haft nån kontakt med henne på 5 år.. så de va verkligen underligt. Man visste inte riktigt vad man skulle säga men ändå varade samtalet ganska länge. Man undrar ju hur alla har det osv. Fick iaf reda på att jag har en kusin som jag inte visste fanns. Hon heter Linn och är tydligen 4 år nu. Verkar så konstigt att jag inte vet de, att mamma inte berättat.. men de kanske hon har? utan att jag kommer ihåg de?

Imorgon blire att kliva upp i tid, duscha o packa innan ja ska på skolan o sen till emilie.. tyvärr känns de just nu som att jag inte ens vill till skolan.. så jävulskt jobbig hosta, är tungt att andas till och med. Men hoppas jag mår bättre imorgon!
Har druckit massa varmt och fått i mig överflöd av c-vitamin genom frukt och finrexin.
Hoppas verkligen det hjälper!
Tryckt i mig nån host-tablett också men dom verkar inte hjälpa ett skit om jag ska vara ärlig.
Ska på apoteket imorgon o se vad dom rekommenderar mot hostan..
Eller kanske ni har nå förslag?????

Nä, nu ska jag dricka lite mera varmt, sen blire sängen!
Ha en bra kväll! :)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0