ännu en "vit" helg..

Ja, som man kallar det.. "Vit helg".. Det har jag haft 2 av nu.. och det är 2 veckor sen jag ens drack en droppe, känns good faktiskt.

Idag var jag dock frestad att hitta på nåt, gå ut på krogen, eller egentligen vad som helst. Kände mig så sjukt uttråkad. Men då tog jag mig i kragen och drog ner på Ego istället. Ett träningspass på 1,5 timme och nu känner jag mig mer än stolt. Tror också att jag kommer få hyfsad träningsvärk för jag var totalt slut i kroppen efter det passet. Var längesen ja träna o nu gick jag verkligen in för det också.

Nu är pappa på inkommande o jag har precis kokat kaffe tills han kommer. Har liksom saknat han ändå den här veckan då han varit i Spanien. fast ändå inte... jag vet inte.. det är kul att han kommer hem iaf!

Något annat som är kul är att Jacke äntligen kommer hem snart, det är inte alls många dagar kvar nu.. bara 10 dagar. Det är ju ingenting de! :) Happy!

Nej, nu ska jag gå upp o välkomna pappa som kliver in genom dörren vilken sekund som helst.

Hej svejs

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0