Ännu en dag..

Ännu en dag har passerat och denna dag är måndag.
Det var skola idag.. va bara där till 10, va såååå trött! Men missade inte så mycket, bara en del av en film som jag nu har på datorn o tänkte kika färdigt på så man med säkerhet vet att man inte missade nåt.

Sen spenderades resten av dagen hos syster Maria. Tiden sprang iväg som vanligt, surr surr surr.. :)

Idag bara insåg jag hur mycket jag faktiskt saknar Jacke ändå. Hur mycket jag vill att han ska komma hem, hur jobbigt det faktiskt är att ha han så långt borta. Men jag biter ihop, vad annat kan jag göra just nu?
2 veckor kvar.. sen kommer han hem. Det ska bli underbart!


Funderar ganska seriöst på om jag ska åka till mamsen i helgen. Vet ju att de e lucia men är det nåt jag inte bryr mig om så är det väl just de. Alla ska väl säkert ut eller nåt o jag känne rinte att jag vill slösa mitt kära studiebidrag på nåt sånt just nu. Sen känner jag helt enkelt inte för det bara. Skulle hellre umgås med mamma om hon vill ha hem mig, om hon inte har annat för sig.
Bara för att jag tänkte på henne nu så börja ja sakna henne jätte mycket, ska ringa henne nu tror ja!

Ha en bra kväll my friends!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0