Underbart!

Detta är en bra dag! Det är lördag, jag jobbard et enkla passet 7-12. Vaknade dessutom före klockan imorse, vaknade 5:30 o kände mig utvilad - det är då allt är som bäst! :)
Dessutom så har min smärta gått till sig mycket redan från igår. Ni som känner mig väl vet vad jag menar. Igår var det så jobbigt så jag nästan ville gråta mest hela tiden, idag känns det nästan ingenting faktiskt. Tror dock inte att det beror på medicinen, den kan ju inte ha börjat verka efter bara 2 tabl. Men det är iaf en skön känsla en så bra dag som denna! =)

Vad som händer efter jobbet får jag se. Så mycket jag skulle vilja göra idag men vi får se vad som blir av egentligen. Blir nog utgång ikväll iaf, men tror jag ska ta de lika lugnt som i önsdags för de va så skönt att dricka bara för att de e gott o sen lägga av tidigt så man nyktrade till framåt 23 tiden. Det var perfekt de! :) Hoppas jag kan hålla de ikväll å!

Önskar er alla iaf en underbar lördag! Hej svejs!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0