nåt som kallas dåligt samvete

Nåt som kallas dåligt samvete har jag nu.. den där känslan då det riktigt känns i magen.

Den senaste veckan.. egentligen senaste tiden i huvudtaget har jag som sagt varit hemskt osocial. Och igår när jag hade sån hemlängtan på eftermiddagen så tänkte jag att jag skulle orka va vaken en stund när ja kom hem till jacke, orka vara lite social. Men.. nej.. Och Mli ringde o hon o johan ville komma o säga hej.. men.. "nej, jag orkar inte, ska sova."
"Nej jag orkar inte, jag ska sova" har blivit mitt absolut vanligaste uttryck tror jag den senaste tiden. Känns trist.

Idag är sista dagen på Jackes semester och han frågar mig om jag sover hos han inatt.. vad svarar jag? "Nej". Pga att han har en turnering ikväll som han ska spela och jag kommer bara somna tidigt medan han spelar så de e ingen vits. Och sen orkar jag inte va vaken till lite längre än 22.

Det kommer bli en vecka med ångest tror jag. Att inte ha visat sin älskade nån sorts kärlek den senaste veckan kommer förmodligen kännas förjäkligt nu när han börjar jobba på bortaplan igen.
Dumma mig.

Igår kom iaf Jackssons föräldrar hem, dom är så gulliga!! :) Synd att ja va så trött o bara gäspade när dom berättade hur dom haft de på Kreta. Fick iaf en parfym som ja blev glad för.


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

Jag har svårt att tro att Jacke bryr sig så mycket det! Vilken människa som helst förstår ju att man blir död när man jobbar sådär. Han älskar nog dig lika mkt ändå ;D hehe.

2008-08-03 @ 11:39:17
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0