näää

Faktiskt helt ärligt så börjar detta jobbande ta på krafterna nu. Det går fint att jobba men ikväll är ja minsann trött o de känns att de e 7:e dagen i rad som jag är här. Ögonen vill nästan falla ihop på mig. men det är bara att bita ihop o sätta lite fart :)
Kvällen är ju snart slut ändå.

Imorrron blire kanske att umgås med Anja o Agge... Agge har ju flyttat hit till stan o bor bara ett stenkast från mitt jobb, tycker jag e trevligt! Ska bli så kul o se lägenheten hennes, jag längtar! Och Anja skulle jag egentligen ha träffat idag men jag fastnade meed en massa uppdateringar att göra på min dator hemma så de blev inget.

Nu ska ja jobba vidare, hej svejs!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0