kan aldrig tro

Kan aldrig tro att det är vettigt med en slödag som denna.
Har seriöst varit bosatt i soffan och sängen hela dagen med pyjamas kläder på mig. När pappa kom hem vid halv fem så sov jag gott. Klev upp lagom till middagen.
Så med andra ord har jag spenderat dagen delvis framför datorn, delvis i sängen med min bok.. och stundom sovandes.

Inte vari utanför dörren på hela dagen vilket faktiskt känns lite konstigt må jag säga. Men kännes mig ändå inte så slö som man kanske borde.

Imorgon har jag ett "möte" klockan 10:50 och sen börjar jag jobba klockan 15. Ska bli skönt att jobba igen, var ju över en vecka sen.. kanske till o med 2 veckor sen? Ja hua va tiden går snabbt.

Nu ska jag göra mig iordning för natten, lär inte somna än på ett tag men men.. man kan ju alltid läsa :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0