Färgen Grå och Förkylning.

Färgen Grå tänker jag på när jag tittar ut genom fönstret och förkylning vaknade jag med imorse.

SKa iväg om mindre än en timme.. ska iväg på diverse ärenden o sen jobba till 21.
Ska bli sååå skönt att jobba! :)

Hade väl egentligen inte så mycket att skriva. Imorgon har jag mentorssamtal mellan 11:30 och 12:30. Så till dess måste jag plocka fram arbetsintyg o betyg o sånt. Sen imorogn hoppas jag Mli har nån tid åt mitt hår.
OCH imorgon kommer ju såklart Jacksson hem :D

Ser faktiskt fram emot helgen. Hoppas bara att jag ska må lite bättre till dess så man kan äta gott o ha kul uppe i skogen. Ska bli så kul o träffa mamma o Lars o alla andra som finns där uppe. Gamla arbetskamrater o så. Samtidigt ska de bli kul att få visa Jacke vart jag bott tidigare.

Jaja, nu ska jag läsa en stund och göra mig iordning de sista innan ja ska iväg. Hejdå

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0