En lista.

1.Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? Har inte sett mig i spegeln än tror jag..
2. Hur mycket kontanter har du på dig? Typ 500 ungefär..
3. Vilket ord rimmar på "test"? Fest.
4. Favorit planet? Planeten Jorden
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil? Jacksson
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil? Melissa Horn - Sen en tid tillbaka
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu? En ljusblå WESC t-shirt.
8. Sätter du etiketter på dig själv? Varför skulla jag göra de?
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig? Har inga, är ju barfota ju.
10. Ett ljust eller mörkt rum? Ljust, tack!
11. Vad gjorde du vid midnatt? Hade möte med John Blund.
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS? Ingen aning, har raderat alla.. Men om ja minns rätt så va de från Jacke som skrev "Ring mig"
13. Senaste resan? roadtrip med Jacke, Sthlm o Gbg.
14. Vilket uttryck använder du mest? "Jag vet inte" och "Eller?"
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast? Jacke
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast? Nisse eller Bosse
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna? 1: NIkotin.
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade? Ingen.
19. Vilken ålder har varit bäst hittills? Just nu och just idag tror jag känns som ett riktigt svar.
20. Din värsta fiende? Ingen alls.
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu? Två söta barn som pussas.
22. Vad var det senaste du sa till någon? Hejdå.
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga? Förmågan att flyga skulle ju va nice, behöver man inte fundera så mycket när man ska nånstans.
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu? Yes, of course!
25. Senaste låten du lyssnade på? Det var nog nån låt på P3 som ja lyssnade på igår då ja gick hem från jobbet.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0