Bulgaria

Igår hade ja planerat att skriva ett inlägg faktiskt men nej.. fick aldrig nån riktig tid till det. Som ni kanske förstått är jag en trött människa.. sover en massa då jag kan.. Och läser så mycket jag orkar.
Därutöver gör jag inte mycket.
Igår orkade jag en stund på stan, det va väl inte kul men fint o träffa syrran o Anja en sväng efter skolan.

Idag blir det skola för hela slanten. 8.30 - 16.00. Så idag lär ni inte se skymten av mig heller.

Har iaf nåt skojigt att berätta. Eva ("Min föredetta plastmamma", även Johanna o Marias mamma) fyller 50 den 22 september och det vill hon fira med mig, Johanna och Maria i Bulgarien! Igår fick jag klartecken från skolan att jag får åka så den 21 september åker vi till Bulgarien! :D Kommer bli kanske hur skönt som helst! Sola o bada o det som jag vet att vi tycker om så mycket, åtminstonde, ja o johanna...Gå runt o bara upptäcka.. Great! :)

Nu ska jag äta frukost o sen blire skola. Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

va skönt, det där behöver du :)

2008-08-26 @ 08:05:14
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0