amazing

Denna dag har ju varit rätt ok.

Började med att sova ut, mysa med min älskling som ätnligen är hemma på en liten visit.
Sen blev de stan, Jacke klippte sig o kolla efter ny telefon. Senare blev de även Selånger.
Personligen tycker jag de bara e jobbigt på Selånger marknad men de va kul eftersom vi träffade mamma, Lars o Sune.. och det händer så sällan så de e inte klokt! Blev bestämt iaf att jag o Jacke åker upp dit om 2 veckor, kan bli skoj :) Ikväll har vi ätit tacos o sen suttit i soffan med varsin dator. men jag hittade en bra film på tv så ja la från mig datorn ganska fort.
Får se vad vi hittar på imorogn, iaf middag hemma hos jacke med hans föräldrar. Och ska va hundvakt åt Bosse också.

 Nej nu ska jag mysa vidare...
Så jäkla underbart att ha han hemma så det går inte att beskriva alls.

Gonatt

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0