What else?

Skrev ju inte nå mycket igår o de var väl för att de va ganska fullt upp. Först träning med syrran efter jobbet sen snabb dusch o iväg hem till Jacke. Vi kolla på tv o surra o skratta och allt är så himla skoj mellan oss nu, hur bra som helst.
Jag somnade dock redan vid 21:30 med kläder o allting på framför tvn medan jacke letade runt lite inför kommande bilköp.

Idag åkte vi iväg till Sidsjön, gick ett varv runt sen en sväng till Ica där vi köpte sallad o dricka.. Tillbaka ner till sjön, letade upp en brygga och där satt vi sen o solade o hade en liten mysig picknick i den härliga vårsolen. Gick ett varv till efter det runt sjön o sen hem o hämta mina grejer så ja kunde åka på stan o träffa Agge o äta glass o sola me henne på torget.

Nu blire grillat ikväll o sen blire bio med älskling..kanske Stoffe o Johanna skulle med å? Vet icke.. :)


Morgondagen ser jag grymt mycke fram emot om man bortser från att Jacke åker till Karlsborg då. Ska träffa Agge på dan, vi ska gå på stan, kika lite, shoppa lite och gå på systemet o diverse. För sen på kvällen blire grillning o skoj hemma hos Mli o Johan!


På lördag åker jag förmodligen till Bispen o hälsar på mami, var ju en evighet sen jag var där! så det blir nice.

Börjar också va dags att planera inför en sthlms resa. Jaa, de e mycke nu :D Och jag älskar de, fullt upp =)


Jacke sa nåt idag till mig som fick mig att fundera.. Jag sa att de e så härligt att jag börjar känna mig mycket piggare o gladare o undra om de kunde bero på vädret och vitaminerna ja fick av mamsen..
Och då sa han att jag kanske äntligen har börjat kommit ur den djupa depression jag varit i.. och jag såg förmodligen ut som ett frågetecken då han sa de.. djupa depressionen??
Jag kunde inte annat än fråga: "Skulle du säga att jag varit djupt deprimerad?"
Svaret blev: "Ja, det skulle jag säga, du har ju haft det väldigt tungt och jag har uppfattat det som att du varit i en depression"
Anledningen till att jag blev förvånad över detta är att jag aldrig tänkt att jag varit deprimerad..det känns så deprimerande att ha varit deprimerad.. skulle snarare säga att jag varit väldigt deppig o nere o att allt varit lite tungt bara.. men det är väl kanske samma sak som att va deprimerad..? Vad vet jag ?

Nu är det iag en härlig tid, VÅREN! :)

Ha en bra kväll!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Sonja

Härligt My, he e kul då de e båsot!Skönt att höra att du blivit piggare, vårsolen gör mycket!Hoppas du kommer till Stockholm snart, saknar dig så!Kramar!

2008-04-24 @ 23:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0