Vintern

image63

Vintern har återvänt till Sundsvall och imorse när ja vaknade såg det ut såhär där ute. Det snöar fortfarande så dessa decimeter som redan kommit lär bara ökas på. Man trodde man skulle få vår nu, hade tagit fram vårjacka o skor men nu är de bara på med vinterkläderna igen! =/ Jäkla trist väder...

Idag jobbar jag 12-16 och sen ska jag o träna me syrran. Lär väl återkomma senare.

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Natalie B

God morgon!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling: natalieb.blogg.se/tvling.html
Priset är ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

Annars önskar jag dig bara en jättefin dag!

2008-04-09 @ 10:06:14
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0