Vecka 15

IDag tar en ny vecka sin början. Denna vecka har väl inte så jätte mycket att bjuda på.. Lite jobb och en del träning. Idag ska jag till tandläkaren.. kanske man ska ut till Alnö nåt också..? Skulle vekrligen vara på tiden. Nu måste jag sluta gömma mig, ta itu med det här.. sluta tänka på allt i min ensamhet och se det i vitögat.


Idag ska ja till tandläkaren kl 13 men annars har jag inte mycket vettigt för mig... Vette tusan vad jag ska göra idag.. Skulle vilja iväg o träna men vi tänkte ju ha vilodag idag så jag antar att man får ta de lugnt idag nu då.
Imorgon blire dubbelträning.. först gymma lite o sen dans.. Nice =)


Idag åker Jacke och det rann nån tår nerför min kind imorse när vi sa hejdå. Men samtidigt så är det inte alls många dagar han är borta så det lär väl ska gå bra ändå! Vi har iaf haft en väldigt bra helg och jag har njutit av hans underbara sällskap, vi har så kul ihop även fast vi har lite pensionärsvarning när vi är trötta så tidigt på kvällarna. =)
Igår åt jag också middag med hans kära familj för första gången och jag blir så glad av att tänka på dom.. så himla mysiga.. Ja, jag fattar inte varför jag varit rädd för de där egentligen. Dom är ju hur gulliga som helst! :)

Nu ska jag hänga lite tvätt o greja. Vi hörs!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Jonna

Hur tillbringar du din måndag? ha en bra dag =)

2008-04-07 @ 09:59:50
URL: http://jth.blogg.se
Postat av: Jonna

Ledig fram till klockan ett, sen skall jag jobba! Ha en bra dag=)

2008-04-07 @ 10:38:29
URL: http://jth.blogg.se
Postat av: Siolia

Hjälper dig gärna :) Maila mig på [email protected] (om du inte gjort det redan) och förklara hur du vill att den ska se ut, färger, text, bild...och så behöver jag dina inloggningsuppgifter. Trevlig dag!

2008-04-07 @ 11:45:01
URL: http://siolia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0